Chłodnicka  Marta

Copywriterka, bloggerka, social media manager, inspiratorka, influencerka. Uważam, że w życiu warto się skupić na tym, aby w każdych okolicznościach robić swoje i nie marnować czasu i życia na coś, co Twoje nie jest. Jeżeli jesteś dorosłym człowiekiem, możesz zacząć żyć po swojemu. Nie będzie się to podobało wielu osobom. Zmiany będą bolesne. Warto podjąć taką decyzję, ze wszystkimi jej konsekwencjami. Poczucie wolności jest tego warte.

marta@robicswoje.com
marta.chlodnicka@gmail.com

facebook
instagram
linkedIN

 

 

 

 

 

 

Cwalina Michalina

Ukończyła Wydział Chemii Uniwersytetu Gdańskiego, ale swoje życie zawodowe związała z branżą TSL. Przez kilka lat zajmowała się stroną finansową tego sektora, obecnie wdraża się w operacyjną część tej branży. Prywatnie entuzjastka zdrowego trybu życia. Wolne chwile przeznacza na jazdę na rolkach, rowerze. Lubi obserwować ludzi i przelewać swoje spostrzeżenia na papier. Wierzy, że dobro przekazywane innym, zawsze do nas wraca.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Chrószcz Wioletta

Ambasadorka klubu Marka jest kobietą Businesswoman Club. Od ośmiu lat mieszkam w Belgii, wcześniej mieszkałam w Holandii. Poprawa jakości doświadczania życia, znalezienie logiki i sensu w dniu powszednim odkąd pamiętam, było najbardziej interesującym mnie tematem. Moją największą pasją jest pokazywanie ludziom, jacy są wspaniali, w związku z tym, na co dzień spełniam się jako life coach, pracując przy rządowej organizacji zwalczającej handel żywym towarem. Prowadzę również praktyki indywidualne. Z moim cenionym kolega Krzysztofem Orłowskim, terapeutą uzależnień z doskonałą skutecznością, zaczynamy nowy program pomocy terapeutycznej/coachowej ,,Jak być szczęśliwym”. Bazując na zdobytej wiedzy i własnych doświadczeniach, ukazujemy naszym podopiecznym istotne elementy, które poprawiają relacje z samym sobą.

W wolnym czasie, w celach relaksacyjnych, z przyjemnością zajmuje się dziećmi albo pisaniem mądrości. Uważam iż człowiek jest kompletny gdy dba o swoja kondycje na każdym polu, oprócz zdobywania wiedzy i rozwoju osobistego, regularnie ćwiczę fizycznie, z miłości do aktywnego stylu życia, z ekscytacją ruszam w każdą podróż. Ruch i przestrzeń są wiatrem w moich skrzydłach.

chroszcz.wioletta@gmail.com

instagram
linkedIN

 

Czerwińska Małgorzata

Ukończyłam Ekonomię i Finanse, jestem rodowitą warszawianką, która pochodzi z uzdolnionej artystycznej rodziny, głównie architektów, malarzy, inżynierów. Ja wybrałam pisarstwo, bo dzięki temu mogę przelać wszystko co siedzi w mojej głowie na papier i podzielić się moimi przemyśleniami z czytelnikami. A wierzcie mi – dużo tego mam w głowie 😉 I może dlatego nie zawsze odnajduję się w dzisiejszych czasach, gdzie rządzi władza, pieniądze, konsumpcjonizm, rywalizacja, perfekcja. Pomimo różnych sytuacji życiowych, z którymi przyszło mi się zmierzyć przez te 33 lat, nie utraciłam radości z życia i optymizmu. Bo wszystko czego doświadczamy – wzmacnia nas, kształtuje i wydobywa z nas to co najlepsze. I często, z perspektywy czasu, doceniamy to, co nas spotkało. Ja doceniam.

Jestem córką, wnuczką, siostrą, przyjaciółką, ciocią, a przede wszystkim jestem kobietą – wrażliwą, życzliwą i dobrą, bo tak zostałam wychowana, a mój punkt widzenia świata, nie zawsze takiego jakim chciałabym go widzieć, będę Wam tu przedstawiała. Zapraszam!

czerwinska.malgorzata85@gmail.com

instagram

 

Duduś Aleksandra

Z wykształcenia ekonomista o specjalności Marketing i Zarządzanie. Od początku swojej kariery zawodowej związana z zarządzaniem jakością a szczególnie ze szkoleniami z zarządzania jakością w przedsiębiorstwie. Wyczulona na dobrą obsługę klienta jak również na dobrą jakość pracy pracowników. Przez wiele lat prowadziła oddziały firmy medycznej zajmującej się pomocą ludziom niedosłyszącym, gdzie cierpliwość i wysoki poziom świadczonych usług dla tych klientów był kwestią priorytetową. Z hotelarstwem związała się 10 lat temu i całkowicie ją ta branża pochłonęła. Zajmowała stanowiska Z-cy Dyrektora Hotelu, Dyrektora Operacyjnego, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu. Uwielbia kontakt z klientem indywidualnym i biznesowym. Z wielką pasją opowiada o swojej pracy, jej złożoności oraz o tym jak to zrobić, aby gość czuł się jak u siebie w domu.

aleksandra.dudus@gmail.com

instagram
linkedIN

 

Gosk Grzegorz

Pomysłodawca, założyciel, prezes Kaszubskiego Klubu Biznesu, organizator – gospodarz  Kaszubskich Spotkań Biznesu. Przedsiębiorca, właściciel Kancelarii G. Gosk & Partnerzy

Kaszubski Klub Biznesu

 

grzegorz.gosk@kaszubskiklubbiznesu.pl

 

 

 

 

Grochowska Roksana

Ukończyła Rachunkowość i Finanse w Wyższej Szkole Bankowej. Pasjonatka życia, naturalności, poznawania, doświadczania. Zawodowe życie związała ze sprzedażą, tworząc własny unikatowy styl – połączenia profesjonalizmu z długotrwałymi relacjami, dawaniu z siebie więcej, ciągłego szukania lepszych rozwiązań dla swoich klientów, partnerów, przyjaciół. Bo jak sama mówi – biznes to relacje i trzeba to robić po ludzku. Dzięki takiemu podejściu jest cenionym specjalistą i partnerem w biznesie, nie tylko za merytoryczne przygotowanie ale właśnie za błyskotliwe rozwiązania w rozwijaniu biznesu swoich klientów. Obecnie odpowiada za sprzedaż flotową w Drywa Volvo Gdańsk Gdynia

r.grochowska@drywa.dealervolvo.pl
www.drywa.dealervolvo.pl

 

 

 

Jakubowska Joanna

Właścicielka Centrum Językowo-Szkoleniowego PROGRESS, Partner Biznesowy, Life & Business Coach, Trener języka angielskiego na wszystkich poziomach.

Zawodowo od lat związana z zarządzaniem przedsiębiorstwami i motywowaniem zespołów. W roku 2014 założyła w spółce zagraniczną firmę oferującą ekskluzywne meble do biur i wnętrz, w której specjalizowała się w budowaniu relacji z klientem oraz opracowywaniu i wdrażaniu skutecznych procedur.

Występuje publicznie zarówno w roli eksperta jak i tłumacza. Prowadzi szkolenia w obszarach takich jak: leadership, zarządzanie, skuteczna komunikacja, mowa ciała i wizerunek w biznesie.

Dba o rozwój własny oraz innych. Cyklicznie organizuje warsztaty rozwojowe podczas których uczy treningu pewności siebie i pokazuje, jak analizować różne sytuacje z różnych perspektyw. Wspiera w pokonywaniu wszelkich barier i osiąganiu celów. Za największy życiowy sukces uważa powrót do Polski w roku 2014, który wiązał się nie tylko z powtórną adaptacją do polskiej kultury, ale też rozpoczęciem misji rozwoju własnego i innych. Prywatnie miłośniczka zmiany. Uważa, że szczęściu trzeba pomóc. Słucha, pomaga coachingowo, występuje w roli mentora. Czyta książki, uprawia sport, jest szczęśliwie zakochana.

Tematyka Joanny: szkolenia leadership, zarządzanie, sprzedaż i zarządzanie zespołem, umiejętności miękkie., doradztwo, life & business coaching w dwóch językach

joannaj1982@hotmail.co.uk

 

www.joannajakubowska.com
instagram
linkedIN

 

Janik-Barciś Aneta

Założycielka, współwłaścicielka firmy i Prezes Zarządu Macro-Work  – Agencji Pracy Tymczasowej. Dzięki osobistym doświadczeniom zawodowym poznała pracę tymczasową „od podszewki”. Z branżą związana od 15 lat. Ekspert  Stowarzyszenia Agencji  Zatrudnienia, z którym tworzy ogólnopolską akcję #DzienZmian, która promuje legalne i bezpieczne zatrudnienie. Sama będąc zatrudniona przez agencję pracy jako pracownik hipermarketu, po 1,5 roku determinacji i ciężkiej pracy awansowała na stanowisko koordynatora, a następnie kierownika regionu.  Zdobyta wiedza i doświadczenie pozwoliły na założenie własnej agencji zatrudnienia. Dzięki takiemu rozwojowi kariery zawodowej, jest pełna empatii i wiary, że ciężką pracą można osiągnąć sukces. Szanuje i dba o swoich pracowników. Markę Macro-Work buduje z dużą dawką konsekwencji, otwartością na ludzi i chęcią rozwoju. Działa zgodnie z zasadą: do sukcesu nie ma windy, trzeba iść po schodach. Członkini British Polish Chamber of Commerce,  Business Centre Club, Klubu Kobiet Przedsiębiorczych, członkini Rady oraz Wiceprzewodnicząca Komisji ds. Kształcenia  Zawodowego w Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach. Autorka licznych tekstów branżowych. Angażuje się w działalności charytatywną i wspiera młode osoby, chętnie dzieląc się wiedzą i doświadczeniem. Zaraża pozytywną i niewyczerpalną energią. Swoją postawą udowadnia, że praca tymczasowa jest pełnowartościową formą zatrudnienia doskonałą na start, jako rozpoczęcie kariery zawodowej, idealną do zdobycia nowych kwalifikacji i doświadczeń oraz ułatwiająca powrót na rynek pracy.

Kamińska Anna

CEO ‘Cambridge Leadership Centre’. Z wykształcenia psycholog i prawnik, z zawodu Executive Coach & Leadership Trainer. Przez 10 lat była radcą prawnym w Polsce, prowadziła szkolenia dla pracowników administracji oraz wykłady dla studentów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Obecnie mieszka w Toronto.

Jest mentorem i coachem dla kobiet biznesu, twórcą międzynarodowego programu ‘Breaking the Glass Ceiling’.

Jest stałym współpracownikiem jednej z kanadyjskich stacji radiowych, współtworzy cykliczne programy na temat rozwoju osobistego i zawodowego.

Ambasadorka Klubu Marka jest kobietą Businesswoman Club / Kanada.

anna@kaminska.co

www.breakingtheglassceiling.coach
instagram
linkedIN

 

 

 

 

Kopeć Piotr

Założyciel globalnej organizacji „Think BIG i serwisu informacyjnego o tej samej nazwie.

Piotr o sobie: przede wszystkim jestem sobą, mężem i tatą, pasjonatem życia, kolekcjonerem doświadczeń. Nie utożsamiam się z konkretnym zawodem, tytułem czy funkcją. Robię to co lubię i lubię to co robię. Do niczego się nie zmuszam. Jestem dla siebie największym autorytetem i zawsze działam zgodnie ze swoim odczuciem. Pasjonują mnie ludzie! Ludzie i ich spojrzenie na świat. Uwielbiam poznawać i doświadczać!

Od jakiegoś czasu, wszystko co mi się przytrafia traktuję jako informację, która nie jest ani dobra ani zła tylko w jakiś sposób opisuje świat wokół mnie i jest po to żebym czegoś się o nim dowiedział i w taki właśnie sposób ją przyjmuję. Nie oczekuję niczego i jestem gotowy na wszystko a zachód słońca zawsze jest piękny w miejscu, z którego go oglądam a nie za następnym zakrętem. Podążam szczęśliwą drogą a nie drogą do szczęścia ponieważ szczęścia chcę doświadczać na każdym kroku a nie dopiero po dotarciu do celu. Spełniam wszystkie swoje marzenia – temat spełniania marzeń jest mi bardzo bliski.

W życiu zdobywałem różne doświadczenia. Mnóstwo było takich, które powszechnie uznawane są za porażkę lub co najmniej bardzo nieprzyjemne ale także takich, które uznawane są za wielkie sukcesy. Każde z perspektywy czasu jest sukcesem i ważnym drogowskazem na mojej drodze do oświecenia.

kopec.peter@gmail.com

www.thethinkbig.org
www.news.thethinkbig.org/
www.facebook.com/thinkBIGorg/

instagram
linkedIN

 

Krzyżaniak Ela

Adoratorka życia, psycholog, mediator, profesjonalny coach Erickson International College, Certyfikowany trener FRIS, właściciel Centrum Rozwoju i Pozytywnej Zmiany, autorka bloga: psychologicznypunktwidzenia.pl, entuzjastka zmian, ekspert ds. odwagi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ozga Marta

LL.M Marta Ozga – absolwentka prawa, posiadająca unikalny tytuł LL.M z zakresu prawa międzynarodowego korporacyjnego, założycielka OZGA Consulting Company, Zewnętrzny Dyrektor Finansowy – zarządza finansami firm z obrotami ponad 100 mln PLN rocznie, a od 2017r. jest członkinią poznańskiego Klubu Kobiet Przedsiębiorczych. Po 9 latach pracy w bankowości korporacyjnej, postanowiła rozpocząć nowy etap. Zainspirowana polskimi przedsiębiorcami w 2017r. stworzyła unikatową firmę doradczą. OZGA Consulting Company to firma rodzinna, oparta na  zaufaniu, bezpieczeństwie i doradztwie na najwyższym poziomie. Współpracując z Przedsiębiorcami, wspiera ich w pozyskiwaniu bezpiecznych rozwiązań finansowych oraz w ramach outsourcingu finansowego tworzy nowoczesne działy finansowe w micro, małych i średnich Przedsiębiorstwach.

Łączy swoje wieloletnie doświadczenie z sektora finansowania przedsiębiorstw, z wiedzą prawniczą oraz wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań przy zarządzaniu firmą. Prywatnie uwielbia podróżować, poznawać nowych ludzi oraz angażować się w ciekawe projekty. Od 2018r. będzie jednym z Mentorów dla firm, przy projekcie organizowanym przez Fundację Firm Rodzinnych oraz PARP – Early Warning.

Tematyka Marty: RODO – COMPLIANCE w praktyce – finanse przedsiębiorstw –  ryzyko walutowe – finansowanie  – budżet

marta.ozga@ozgaconsulting.com
www.ozgaconsulting.com
linkedIN

 

Pol Karolina

Właścicielka firmy EduKaPol Szkolenia

– trenerka od 2013 roku prowadzi szkolenia dla nauczycieli wszystkich poziomów edukacyjnych na terenie całej Polski;
– 1. miejsce w Rumi; 9. miejsce w województwie Pomorskim w konkursie „Nauczyciel na medal”;
– organizatorka akcji „Książka czeka”;
– nauczycielka języka polskiego, wiedzy o kulturze, egzaminatorka, dyrektorka przedszkola, redaktorka książek, prelegentka wielu konferencji;
– doktorantka Instytutu Polonistyki UG;
– realizatorka projektu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego „Ponowoczesna dydaktyka polonistyczna. Teoria i praktyka”;
– ekspertka w programie TVP „Wielka Matura Polaków”.

edukapolszkolenia@gmail.com

facebook
instagram

 

 

 

Raniszewska Magdalena

Radca prawny, prowadzi Kancelarię Rady Prawnego Magdalena Raniszewska w Gdyni, specjalizującą się w świadczeniu szeroko pojętej pomocy prawnej na rzecz przedsiębiorców, w tym korporacyjnych, w zakresie ich kompleksowej obsługi prawnej we wszystkich aspektach funkcjonowania, w szczególności spółek prawa handlowego, dbając o bezpieczeństwo prawne prowadzonej działalności. Kancelaria zajmuje się również obsługą klientów zagranicznych. Celem jej działalności jest wypracowanie najbardziej optymalnych i korzystnych dla Klienta rozwiązań, dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb.

Prywatnie, mama małej Paulinki, żona Jacka, z którym uwielbia uprawiać kitesurfing, SUP, narciarstwo, jazdę na rolkach i rowerze.  Wielka miłośniczka psów. Twierdzi, że w życiu nic nie dzieje się przypadkiem, dlatego nieustannie przyciąga i wypatruje wartościowych relacji w biznesie i życiu osobistym.

kancelaria@raniszewska.pl
www.raniszewska.pl

instagram
linkedIN

 

 

 

Styrna Anna

Nazywają mnie „Iron Woman”, twardą kobietą, wyznaczającą sobie cele i dążącą do ich realizacji z  konsekwencją. Jestem oddana temu, co robię w stu procentach. Ukończyłam pedagogikę resocjalizacyjną i wierzę, że człowiek może się zmienić, jeżeli tylko uwierzy w dobrą zmianę i zrobi krok do przodu. Mój cel życiowy to pomagać ludziom…

Od 14 lat jestem związana z hotelarstwem. Swoje doświadczenie w sprzedaży, marketingu, w  prowadzeniu hotelu, współpracy B2B zdobywałam w najlepszej sieci  hoteli SPA w Polsce.  Swoją drogę hotelarską przeszłam od stanowiska recepcjonistki poprzez specjalistę do spraw sprzedaży i marketingu, kierownika do spraw sprzedaży i marketingu i w końcu zastępcę dyrektora. Nauczyłam się wielu rzeczy począwszy od sprzedaży poprzez zarządzanie ludźmi, tworzenie i prowadzenie wielu projektów, organizację pobytów, ale przede wszystkim cenię sobie relacje ludzkie, szacunek do człowieka  i tak naprawdę uważam, że w hotelarstwie należy kierować się złotą zasadą  – przestrzegać standardów  oraz być gościnnym. Gość hotelowy jest jak nasz gość w domu.

Teraz bliska jest mi branża beauty w szerokim, holistycznym rozumieniu – dbanie wygląd, zdrowe odżywianie ale również zdrowie psychiczne. Miejsce, które tworzę pomaga ludziom pozbyć się kompleksów związanych z wyglądem zewnętrznym  i na nowo uwierzyć w siebie.  Jestem bardzo pomysłowa, uwielbiam pracę z ludźmi, kocham tworzyć, ulepszać, znajdować nowe rozwiązania. Podróże dodają mi skrzydeł, rozwijają, inspirują. Smak przygody jest najlepszym smakiem w życiu , biegam ultra maratony górskie i zdobywam możliwe do zdobycia szczyty! Moje motto życiowe – jeżeli nie wiesz dokąd idziesz, nigdy tam nie dojdziesz!

Zapraszam wszystkich chętnych do kontaktu:

astyrana@gmail.com

Waśkiewicz Jarosław

redaktor naczelny, przewodniczący Rady Ekspertów Biznesu na Fali, prezes klubu „Marka jest kobietą” Businesswoman Club, autor „Pochwały wartości, członek zarządu „Fundacji Poparzeni” współtwórca projektu „Think BIG”

Przez całe życie zawodowe związany z komunikacją marketingową, psychologią biznesu, sztuką myślenia strategicznego. Słucha, inspiruje, stwarza możliwości, wspiera, prowadzi – ludzi, firmy i organizacje w budowaniu wartości, silnej marki i jak najlepszej komunikacji z partnerami. Z jeszcze większą przyjemnością podejmuje się działań dla tych, którzy są na początku swojej drogi. Chętnie dzieli się swoim szerokim horyzontem myśli i doświadczeń – podczas debat, wykładów i indywidualnych rozmów – w charakterze opiekuna, mentora, nauczyciela.

Dla polskich i międzynarodowych organizacji występuje w roli partnera i eksperta. Prowadzi, patronuje.

Osobiście, często uważacie go za „ojca chrzestnego” swojej nowej drogi, przemiany, przebudzenia, sukcesu. Jako Wasz „wiatr w żagle”, „naturalny energetyk”, nieustannie zachęca Was do podejmowania prób, działania, wglądu w siebie, by stawać się lepszym, bo jedyną pewną i stałą w życiu, jest zmiana….

Jego działania, projekty, rozmowy, przemyślenia – esencję ostatnich lat, znajdziecie na stronie www.jaroslawwaskiewicz.com

Prywatnie, miłośnik pokory, uważności, pochwały wartości, zatrzymania się. Dobrze czuje się zarówno w klasycznych rolach życia, ale uwielbia także wychodzić poza utarte ścieżki, gotowy do działania. Pasjonat książki, podróży dalekich i bliskich, doświadczania życia, nie tylko przyglądania się. Zdecydowanie kolekcjoner chwil i wrażeń, niż rzeczy.  Uwielbia sport (od zawsze rower) i aktywny styl życia na łonie natury – z rodziną, przyjaciółmi, solo – w każdej postaci.

redakcja@biznesnafali.pl
www.jaroslawwaskiewicz.com

facebook.com/PochwalaWartosci/
instagram.com/markajestkobieta/
www.facebook.com/markajestkobieta/

instagram.com/biznesnafali.pl/
www.facebook.com/biznesnafali/

Przeczytaj więcej o nas, przyłącz się!
http://biznesnafali.pl/kontakt/