Marek Staniszewski

Founder HEURISTICA. Twórca i Trener metody rozwojowej: „Improwizacja – Znaczenie – Prowokacja”.
Pasjonat strategii komunikacji. 20 letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniach ich kondycji, zdobywał w międzynarodowych agencjach komunikacji marketingowej, gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego. Wykładowca i trener; prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów THINKTANK. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp„, „Tak na marginesie strategii” oraz współautorem książki „Portret klienta„. Należy do grona założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Pomysłodawca i współorganizator projektu Farma Inwencji. Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus.

www.linkedin.com/in/staniszewskimarek/

Related Post