Damian Ziąber

Od ponad 15 lat zajmuje się komunikacją, we wszystkich jej formach i rodzajach. Dzisiaj wie i wierzy w to, że komunikacja jest jedna, a wiele kryzysów bierze się z rozdźwięku między sztucznie tworzonymi podziałami w komunikacji, jak na przykład na linii pracownicy-menedżerowie, inwestorzy-opinia publiczna, czy właściciele-nabywcy. W swojej karierze pełnił wiele ról związanych z komunikacją (specjalista, rzecznik prasowy, PR manager, dyrektor departamentu PR, zarządzający komunikacją korporacyjną), a także z kontaktami z najcenniejszym zasobem biznesowej układanki – klientami – jako rzecznik klientów dużego banku z obszaru consumer finance.
Studiował na Uniwersytecie Warszawskim (na wydziałach Prawa i Administracji oraz Zarządzania),
w Europejskim Instytucie Uniwersyteckim we Florencji (prawo UE), a także w Uniwersytecie Quadriga w Berlinie (komunikacja i przywództwo).

Od niemal 4 lat prowadzi własną praktykę, pomagając klientom z różnych branż i rodzajów działalności w szeroko pojętej komunikacji. Jego doświadczenia obejmują pracę dla przemysłu tytoniowego, winiarskiego, branży ubezpieczeniowej, consumer finance, hotelarstwa, mody, opieki nad osobami starszymi, logistyki i innych.
Od pewnego czasu z sukcesami wciela się w rolę doradcy firm z sektora MŚP, wychodząc z założenia, że początkujący przedsiębiorcy bywają pozostawieni samym sobie, ich potrzeby komunikacyjne są ogromne a budżety raczej niewielkie. Wystarczy się pochylić, żeby stworzyć coś wartościowego.

Profil na LinkedIn: www.linkedin.com/in/damianziaber

Related Post