Sukces w moich rękach – Agi Jensen, handmade, art & design

Zwykli niezwykli, pochodzą z najróżniejszych polskich miast i miasteczek. Łączy ich jedno. Mają talent w swoich rękach, są artystami, utalentowanymi marzycielami, którzy wyrażają się poprzez swoje niepowtarzalne prace hand-made, design, sztukę, modę. Coraz częściej zdobywają serca tych, którzy stawiają w życiu na oryginalność i unikatowość. Twórcy hand-made, sztuki, mody, design, wyjątkowe kobiety – bo o nich mowa, tworzą coś znacznie ważniejszego niż tylko rzeczy i przedmioty codziennego użytku. To właśnie takie osoby pragniemy przedstawiać wszystkim sympatykom ręcznie wykonanej twórczości. Na Zitolo.com razem tworzymy największą społeczność miłośników sztuki hand-made & design w Polsce, a Biznesnafali, ThinkBIG i Klub Marka jest kobietą gorąco Was w tm wspiera. Poznajmy bliżej te wyjątkowe kobiety

http://zitolo.com/pl/agijensen
http://zitolo.com/pl
www.facebook.com/ZitoloPolska/

Dlaczego zaczęłam robić to, co robimy?!

W życiu próbowałam wielu rzeczy. Byłam w szkole baletowej, po której nie umiałam do końca odnaleźć się w rzeczywistości. W sercu miałam scenę i sztukę, a wszyscy gnali na studia, aby zostać menagerami. Ja buntując się trochę i broniąc przed zostaniem artystką, obrażona na balet poszłam na studia, zostając politologiem i szukałam szczęścia w korporacjach. Nigdy jednak nie znalazłam tam sensu i realizacji. Poszłam w fizyczność, rozwijając w sobie zdolności fizyczne i cechy charakteru, które nabyłam w dzieciństwie na balecie. Skończyło się na jodze i tak po dzień dzisiejszy ją praktykuję przekazując innym moją wiedzę …traktując to jako życiową misję. Resztę artyzmu przekładam na projekty i styl, który kreuję. Znowu teatr, scena, które mnie kształtowały uwrażliwiły mnie i wykorzystuję to co dało mi życie. Dodałam trochę podróży, lata spędzone w różnych krajach, rodzina i przyjaciele z innych szerokości geograficznych. Tak powstała marka Agi Jensen Design i moje serce i dusza w niej utopione.

Nasz wyróżnik, czyli zdobywamy serca klientów m.in. dzięki temu, że?

Jestem prawdziwa, podążam swoimi ścieżkami, robię to w co wierzę i mi się podoba…czynnik materialny jest na innym szczebelku hierarchii wartości …jest  tylko skutkiem ubocznym mojej pracy 😉

Nasza marka, czyli czy jesteście „firmą rodzinną”?! Jeśli tak, jak to wygląda w praktyce 

Zawsze byłam sama, nikt mi nie torował drogi. Nigdy w mojej rodzinie nie było powiązania z modą. Staram się czerpać wiedzę i energię z cudownych, mądrych ludzi, których spotykam….każdy napotkany człowiek  coś mi daje, a ja chłonę ich mądrość, słucham…..

Kim są, jacy są nasi klienci, co możemy o nich powiedzieć?!

Moje klientki to silne kobiety…nie są nijakie, są odważne, ukształtowane. Wiedzą czego chcą, nie boją się podkreślenia swojej kobiecości, bez bycia wyzywającymi… Mają też dystans do ubrań….mają wartości w życiu, a ubiór powoduje, że jest im wygodnie i mogą podkreślić swoją unikalną osobowość.

W jakie inicjatywy, akcje, lubimy się angażować, z naszą marką?! Co robimy, aby być „bliżej” naszych sympatyków, fanów, klientów?

Pomagamy charytatywnie chorym dzieciom….nie chwalimy się tym głośno. Poniekąd czuję, że to mój obowiązek. Pomoc chorym umierającym nastolatkom, które chcą się poczuć cool i założyć oryginalny strój lub czapeczkę….Wdzięczności i szczęścia nie da się przeliczyć na żadne pieniądze i dobra materialne….. Nie angażujemy się w politykę, religię…. Każdy ma swoją prawdę życiową i jest inaczej ukształtowany. Szanuje poglądy polityczne i religijne innych, dopóki nikogo nie krzywdzą. Styczność z ludźmi z innymi poglądami traktuję jako naukę…. pokory, otwartości i  tolerancji…

Moje, nasze wartości w życiu – na co dzień i w biznesie…

Patrz powyżej, plus dodaj: unikanie kłótni, która nigdy nie prowadzi do rozwiązania konfliktu…

Odwaga w biznesie. Rozumiem ją tak, że… 

Nie oglądaj się na innych…słuchaj własnego serca, intuicji, nie podążaj czyimiś śladami, wydreptaj własną ścieżkę, która będzie twoją drogą do szczęścia.

W mijającym roku, przekonałam się / utwierdziłam w przekonaniu, że w życiu…?

Z każdym rokiem doświadczam nowych myśli, inspiracji, mądrości…. Uczę się na doświadczeniach….Czas nauczył mnie prawd oczywistych, przed którymi się broniłam. Dopiero doświadczając na własnej skórze wiem że ciężka praca, konsekwencja, autentyczność to droga do sukcesu.

W pracy, relacjach zawodowych z innymi,  nigdy nie powinniśmy zapominać o tym… / Zawsze powinniśmy pamiętać, że…szacunek, uśmiech, tolerancja i rozmowa…pomaga nam w  relacjach. Pracuje nad tym każdego dnia i widzę że to jest dobra droga. Szkoda życia na fochy i obrażanie. Najlepiej mieć samych przyjaciół, zero wrogów…wszystkie działania, które do tego dążą to mój przepis na życie, także w biznesie.

Kiedy tworzę, największą satysfakcję sprawia mi?

Każdy etap tworzenia sprawia mi satysfakcję. Począwszy od tworzenia projektu, proces doboru materiału, konstrukcja, przymiarki, dobór dodatków, sesja zdjęciowa, która jest swojego rodzaju przedstawieniem artystycznym. Później sprzedaż, poznanie klientek, relacje….

Inspiracje, czyli skąd przychodzą, jak się rodzą, a kiedy ich brakuje?

Spotykam ciekawych ludzi, podróżuję, obserwują, otwieram zmysły…słucham….

Kluczem do sukcesu „biznesu hand-made”, moim zdaniem, jest?

Podkreślanie „hand-made”. To jest ciężki biznes gdzie w całym procesie tworzenia są ludzie, którym patrzysz w oczy … nie roboty, nie maszyny….. Jest energia tworzenia i intencja…

 

Chciałabym, aby nasze prace, które tworzymy i podpisujemy się pod nimi osobiście, stały się / kojarzyły się z / były synonimem?

Oryginalności, rozpoznawalnego stylu….Aby były łączone z moją osobą, bo w każdym ubraniu który wychodzi z mojego butiku jest cząsteczka mnie….

„Promocja, promocja, promocja? Czyli co by się przydało (poza pieniędzmi), aby nasza marka stała znana i silna?”

W dobie naszych czasów słowa jak „ promocja, marketing, social media….” to chleb powszedni. Trzeba zatem iść z duchem czasu i z wyczuciem korzystać z tego.

Moje, nasze marzenie / cel / plan – te duże i małe, na najbliższe miesiące?

Tworzyć nowe kolekcje w miłym otoczeniu. Wyrażać siebie w projektach, zachować autentyczność.

Słowo dla wszystkich twórców sztuki hand-made & design, rękodzieła?

Promujmy i mówmy głośno to co robimy, bo tworzymy rzeczy z duszą!

* * * * * * *

Dziękuję za rozmowę. Dla największej społeczności hand-made w Polsce, Zitolo.com, rozmowę poprowadził redaktor naczelny Biznesu na fali, założyciel ogólnopolskiej społeczności Kobiet na fali, Jarosław Waśkiewicz, prezes Klubu Marka jest kobietą (www.facebook.com/markajestkobieta)

* * * * * * *

Jeśli należysz do twórców sztuki hand-made, mody, rękodzieła, bądź znasz takie osoby, napisz do nas: marketing@zitolo.com

http://zitolo.com/pl
www.facebook.com/ZitoloPolska/

Witamy w ogólnopolskim, międzynarodowym Klubie Marka jest kobietą – Twoja silna strona kobiecości.

Wspieramy siebie nawzajem i to przynosi owoce. Lokalnie, ogólnopolsko, międzynarodowo. Jeśli jesteś przedsiębiorczą, świadomą kobietą, prowadzisz własny biznes i/lub ciekawe projekty, serdecznie zapraszamy do Klubu Marka jest kobietą, to miejsce jest właśnie dla Ciebie: redakcja@biznesnafali.pl
www.markajestkobieta.pl

 

Related Post