Qubus Hotel utytułowany „Gepardem Biznesu”

W tym roku sieć Qubus Hotel zanotowała rekordowe wyniki sprzedażowe. Świadczy to o wysokiej pozycji firmy na polskim rynku. Goście także doceniają wysoką jakość usług oferowaną w obiektach sieci, wystawiając im bardzo dobre opinie na portalach rezerwacyjnych.

Instytut Europejskiego Biznesu po raz 11 wyróżnił najbardziej dynamicznie rozwijające się firmy w Polsce. Z 40 tysięcy kandydatów, „Gepardem Biznesu” zostało ponad 4 tys. firm. Wśród laureatów znalazł się także Qubus Hotel. Jest to kolejny tytuł po „Gazeli Biznesu” przyznany sieci za świetne wyniki finansowe.

Konkurs Gepardy Biznesu organizowany jest od 2006 r. Od początku funkcjonowania pomysłodawcy akcji przeanalizowali wyniki finansowe 70 tysięcy przedsiębiorstw i kilkuset banków działających w Polsce.

Dane do badań polskich firm dostarczyły wywiadownie InfoCredit i Bisnode. Analizie poddane zostały te przedsiębiorstwa, które w latach 2013 -2014 miały corocznie ponad pół miliona złotych przychodów netto. Dodatkowo utytułowane firmy musiały mieć też więcej niż 10 tys. zł zysku netto, a wartość ich kapitału była dodatnia.

W tym roku sieć Qubus Hotel zanotowała rekordowe wyniki sprzedażowe. Świadczy to o wysokiej pozycji firmy na polskim rynku. Goście także doceniają wysoką jakość usług oferowaną w obiektach sieci, wystawiając im bardzo dobre opinie na portalach rezerwacyjnych.

– Cieszymy się, że otrzymaliśmy tytuł „Geparda Biznesu”. Nagroda jest dla nas tym bardziej cenna, że ostatnie 3 lata to intensywny rozwój bazy noclegowej w Polsce. Dobrą koniunkturę biznesową wykorzystuje wiele dużych, zagranicznych sieci hotelarskich. Goście mają zatem możliwość wyboru obiektów, które w 100% spełniają ich wymagania. Wiemy, że ważna jest dla nich lokalizacja w centrach miast, wysoka jakość usług i atrakcyjna cena . Utrzymanie się tendencji wzrostowej w naszych wynikach sprzedażowych jest dowodem na to, że osoby odwiedzające nasze hotele są zadowolone z oferowanych przez nas usług. Z pewnością jest to też wynik efektywnie prowadzonego biznesu, odpowiedniej polityki cenowej, jak również wypracowanych przez 20 lat standardów obsługi – mówi Bartosz Jungiewicz, Z-ca Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w sieci Qubus Hotel.

PR

Related Post

There are 4 comments

  1. Pingback: look at this now

  2. Pingback: darkweb market place

  3. Pingback: ufabtb

  4. Pingback: http://ad-walk.com/search/rank.cgi?mode=link&id=2011&url=https://gasdank.com/

Comments are closed.