Premiera: „Global Business English” Jak skutecznie komunikować się po angielsku w międzykulturowym środowisku biznesowym. Wyd. Poltext

Aby poruszyć właściwą strunę u ludzi, z którymi robisz interesy, i zyskać to, na czym ci zależy, musisz umieć połączyć właściwe słowa z odpowiednim stylem oraz formą. To właśnie dlatego umiejętność dobrego pisania otwiera drzwi do kolejnych sukcesów. Rozwiń ją i zacznij tworzyć komunikaty jasne, wyczerpujące i skuteczne dzięki książce Global Business English.

Istnieje coraz więcej firm, które mają siedzibę w jednym miejscu, zakłady produkcyjne w innym, a miejsca zbytu rozsiane po całym świecie. Współczesne życie zawodowe stało się globalne, a to sprawia, że od specjalistów wymaga się również sztuki skutecznego pisania w języku angielskim. Wygląd, styl, czcionka – w komunikacji międzynarodowej wszystko ma znaczenie. Jak komponować, co zamieścić w tekstach, by zostać mistrzem komunikacji w globalnym świecie, dowiesz się z książki Global Business English. 

Na ponad 350 stronach znajdziesz wskazówki w formie minicegiełek, które pozwolą ci zrozumieć różnice w języku angielskim lokalnym i globalnym i samodzielnie je wychwytywać. Na końcu każdego rozdziału czekają na ciebie zadania i scenariusze, dzięki którym nie tylko udoskonalisz swoje umiejętności językowe, ale również dodasz odrobinę lokalnego kolorytu do swoich tekstów. W ten sposób sprawisz, że angielski biznesowy, którego używasz, będzie odpowiedni dla twoich docelowych odbiorców, niezależnie od tego, czy znajdują się oni w Polsce, w Niemczech, w Stanach Zjednoczonych czy w Chinach. Staniesz się pewniejszy siebie i bardziej kompetentny w globalnym angielskim biznesowym, zarówno w mowie, jak i w piśmie. I z powodzeniem zaczniesz posługiwać się nim w życiu zawodowym oraz codziennym.

Po lekturze tej książki znajdziesz nie tylko odpowiedzi na pytania, jakie pułapki niesie za sobą „natychmiastowość”, jak sprawić, żeby komunikacja biznesowa stała się łatwiejsza, w jaki sposób możesz budować markę firmy z pomocą tekstu czy dlaczego słabo napisane e-maile mogą podkopać efektywność. Nauczysz się pisać z wykorzystaniem cenionej na całym świecie metody Word Power Skills, unikniesz najbardziej typowych błędów w tekstach biznesowych, będziesz skutecznie wywierać wpływ, a także tworzyć różnego rodzaju raporty, prezentacje i notatki, które wyróżnią cię na tle zespołu. Dodatkowo zyskasz świadomość kulturowych, społecznych i zawodowych uwarunkowań twoich czytelników, klientów oraz docelowych odbiorców i dowiesz się, jak możesz to wykorzystać, by usprawnić swoją pracę.

O autorkach:

Fiona Talbot – prowadzi w Wielkiej Brytanii firmę konsultingową TQI Word Power Skills, zajmującą się umiejętnościamiz zakresu Business English dla pracowników wyższego szczebla z całego świata. Jest autorką serii książek Better Business English wydawnictwa Kogan Page. Nakładem naszego wydawnictwa ukazała się jej pierwsza książka Business English. Jak pisać skutecznie po angielsku.

Sudakshina Bhattacharjee – wykładowca w Institute of Leadership w Kalkucie, gdzie uczy dziennikarstwa i komunikacji masowej. Mieszka zarówno w Indiach, jak i w Wielkiej Brytanii.

***

Fiona Talbot, Sudakshina Bhattacharjee, Global Business English

Tytuł oryginału: Improve Your Global Business English. The essential toolkit for writing and communicating across borders

Przekład: Marta Fihel

368 stron, oprawa miękka, cena 46,90 zł

Premiera 12 kwietnia 2019 r.

Wydawnictwo Poltext

http://www.poltext.pl/b2393-global-business-english.htm

Related Post