Jak lepiej rozumieć własną firmę i zarządzać nią skuteczniej? Poznaj i zdobądź 4 bieguny zarządzania firmą!

Jeśli prowadzisz firmę małej lub średniej wielkości, to jesteś najpewniej osobą niezwykle zajętą. Mamy jednak nadzieję, że udział w tych warsztatach może radykalnie zmienić Twoje podejście do prowadzenie biznesu i w niedługim czasie przynieść konkretne rezultaty w postaci większej efektywności w zarządzaniu Twoją firmą.

[WARSZTATY SZKOLENIOWE, 10 marca 2017, Warszawa]

Małe i średnie firmy, pomimo że stanowią ponad 99% polskich przedsiębiorstw i zapewniają ok. 70% miejsc pracy, nie mają lekko. Jedną zaś z głównych barier rozwojowych dla tych firm są nie tylko nieprzyjazne regulacje czy urzędnicza biurokracja, ale problemy związane z codziennym zarządzaniem.

Kwestia ta jest szczególnie uciążliwa, ponieważ jako właściciel małej firmy pełnisz jednocześnie nie tylko funkcję Właściciela ale też Dyrektora Zarządzającego, Stratega, Szefa HR, Kontrolera itp.

Jesteś więc odpowiedzialny za wszystko: analizę rynku i konkurencji, tworzenie koncepcji nowych usług/produktów oraz ich pozycjonowania, podział obowiązków pracowników i kształtowanie struktury firmy, motywację zespołu, zarządzanie finansami, pozyskiwanie i utrzymywanie klientów, komunikację marketingową itd. itp. I w każdym z tych obszarów bezustannie musisz podejmować decyzje.

Jak często w nawale codziennych obowiązków zdarza ci się podejmować najważniejsze decyzje pod wpływem stresu i emocji lub zupełnie na wyczucie? Czy zawsze są to decyzje właściwie dla Twojego biznesu? Czy dzięki nim rośnie wtedy sprzedaż i rentowność? Czy poprawia się satysfakcja klientów, produktywność pracowników albo zwiększa wartość Twojej firmy?

Jeśli na przynajmniej jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś „nie”, to proponujemy prosty i skuteczny sposób na nabranie dystansu do tego, co dzieje się w Twoim biznesie, spojrzenie nań z odmiennych perspektyw i poznanie sprawdzonych metod zarządzania firmą i marką, którą codziennie budujesz.

Zapraszamy na autorskie warsztaty szkoleniowe pt. Jak rozumieć swoją firmę i zarządzać nią skuteczniej”, które odbędą się w Warszawie 10 marca 2017.

Zapisując się na warsztaty do 14 lutego otrzymujesz 20% zniżki. Nie przegap zatem okazji by w ciągu zaledwie jednego dnia dowiedzieć się w praktyce jak możesz podnieść jakość zarządzania Twoim biznesem.

Warsztaty pozwolą Ci lepiej zrozumieć Cztery Bieguny zarządzania firmą, czyli:

Biegun Otoczenia Rynkowego – a w tym sposoby budowania przewagi konkurencyjnej,

Biegun Struktur i Relacji – m. in. formalny i nieformalny podział obowiązków w firmie,

Biegun Finansów – zawierający np. analizę scenariuszy finansowych,

Biegun Komunikacji – gdzie omawiamy m. in. zasady angażującego storytellingu i skutecznej komunikacji marki.

Jesteśmy praktykami z wieloletnim doświadczeniem zdobytym w pracy zarówno dla małych firm, jak i największych korporacji i wiemy, że nie teoria jest najważniejsza, ale jej skuteczność działaniu. Dlatego podczas warsztatów ważną rolę pełnią konkretne ćwiczenia i praca na wybranych studiach przypadków.

Skorzystaj zatem z szansy i zapisz się do 14 lutego dołączając do grupy przedsiębiorców i menadżerów chcących doskonalić zarządzanie swoją firmą. Ze względu na praktyczny charakter zajęć ilość osób w grupie jest ograniczona, więc zagwarantuj sobie miejsce już teraz i spójrz na swoją firmę z zupełnie innej perspektywy.

Do zobaczenia podczas warsztatów!

Marek Staniszewski i Krzysztof Jankowski.

Trenerzy:

Marek Staniszewski

Heuristica – Założyciel // Doradca

Pasjonat strategii komunikacji. 20 letnie doświadczenie w budowaniu marek i badaniach ich kondycji, zdobywał w międzynarodowych agencjach komunikacji marketingowej, gdzie pełnił m. in. funkcję wiceprezesa i szefa oddziału badań i doradztwa strategicznego.
Wykładowca i trener; prowadził zajęcia m. in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiM im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus.
Współtworzył formułę i program oraz jest wieloletnim wykładowcą branżowej Szkoły Strategii Marki przy SKM/SAR. Jako juror oceniał prace w takich konkursach jak Effie, Superbrands, IAB Creative Showcase, Innovation Award, Ad Venture. Członek Rady Ekspertów THINKTANK.
Autor kilkudziesięciu publikacji na temat komunikacji i strategii. Jest również autorem książek: „Atlas strategiczny” i „Strategiczny podstęp” „Tak na marginesie strategii” oraz współautorem książki „Portret klienta„. Należy do grona założycieli Stowarzyszenia „Marketing 4 Business”. Pomysłodawca i współorganizator projektu Farma Inwencji. Założyciel i Prezes Fundacji Homo Inquietus.

Krzysztof Jankowski

Doradca biznesowy // Konsultant

Ekspert w zakresie procesów zarządzania i optymalizacji budżetów w międzynarodowych korporacjach oraz jednostkach certyfikujących zarówno w Polsce, jak i za granicą. Posiada praktyczne doświadczenia związane z zarządzaniem, reorganizacją firm, budowaniem organizacji od podstaw, a także z zarządzaniem kryzysowym oraz diagnozowaniem i rozwiązywaniem problemów w różnego rodzaju organizacjach w wielu obszarach ich funkcjonowania. Dodatkowo posiada bogatą wiedzę łączącą zarządzanie i marketing – współtworzył organizację struktur w kluczowych grupach komunikacyjnych globalnych struktur działających na polskim rynku. Posiada szerokie doświadczenie w strategicznej obsłudze klientów między innymi w branżach: motoryzacja, telekomunikacja, IT, FMCG, lotnictwo cywilne czy budownictwo.

Data: 10 marca 2017.
Szkolenie 1-dniowe; godziny: 9.00-17.00, w tym 45 min. przerwa na lunch.
Miejsce: WARSZAWA
Dla kogo: dla właścicieli, menedżerów, osób zarządzających małymi i średnimi przedsiębiorstwami, osób zakładających swoją pierwszą firmę.
Prowadzący: Marek Staniszewski, Krzysztof Jankowski

Program szkolenia:

MODUŁ 1 – OTOCZENIE BIZNESOWE

  • Wyzwania współczesnego rynku i rola globalnych trendów.
  • Efektywna analiza otoczenia biznesowego.
  • Modele budowania przewagi konkurencyjnej.
  • Kluczowe elementy skutecznego zarządzania.
  • Ćwiczenie praktyczne.

MODUŁ 2 – STRUKTURA I RELACJE

  • Struktury formalne i nieformalne – praktyczne implikacje.
  • Zrozumienie funkcji wyodrębnionych jednostek strukturalnych.
  • Relacje Zarządu z pracownikami.
  • Podział zadań i wyznaczanie celów.
  • Ćwiczenie praktyczne.

MODUŁ 3 – OPTYMALIZACJA FINANSOWA

  • Bilanse jako czynniki wzrostu.
  • Ustalanie satysfakcjonującej i realnej marży.
  • Prognozy i scenariusze finansowe.
  • Ćwiczenie praktyczne.

MODUŁ 4 – KOMUNIKACJA MARKETINGOWA

  • Definiowanie wartości dla klienta: od produktu do korzyści.
  • Rola „wglądu” (consumer insight) w procesie decyzyjnym.
  • Sposób analizy i opisu grupy docelowej.
  • Zasady budowania silnych marek.
  • Storytelling i archetypy – angażująca komunikacja emocjonalna.
  • Ćwiczenie praktyczne.

Korzyści dla uczestników:
– poznanie metodologii „4 Biegunów Zarządzania Firmą” (C),
– uzyskanie szerszej i bardziej kompleksowej wiedzy na temat metod skutecznego zarządzania firmą,
– praktyczny rozwój umiejętności analizy firmy z perspektywy Czterech Biegunów Zarządzania,
– zdobycie wiedzy nt. optymalizowania funkcjonowania firmy prowadzącego do poprawy efektywności jej działania w głównych obszarach,
– rozwój zdolności bezstronnej ewaluacji własnej firmy w celu korygowania sposobu jej funkcjonowania.

Program szkolenia przewiduje wykorzystanie następujących narzędzi:
– prelekcja i prezentacja,
– moderowana dyskusja,
– praca samodzielna,
– praca w małych grupach,
– analiza i ćwiczenia z case studies.

Ponieważ jedno z ćwiczeń wymaga obliczeń w Excel, prosimy o zabranie ze sobą laptopa.

Cena netto: 773 PLN.
Uwaga, przy zakupie do 14.02 oferta FIRST MINUTE i cena specjalna: 618 PLN netto.

CENA WARSZTATÓW OBEJMUJE:

  • materiały szkoleniowe w formie pliku pdf.
  • e-mailowe konsultacje z trenerami do 7 dni od daty zakończenia szkolenia
  • dwudaniowy lunch
  • catering w trakcie przerw: świeżo parzona kawa, wybór herbat, soki owocowe, woda, ciastka
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia

Czy jesteś zainteresowany rabatem w wysokości 20%?

TAK chcę skorzystać z 20% rabatu i zapłacić tylko 618 zł netto. Jeśli wybierasz tą opcję, to możesz to zrobić kupując bilet do dnia 14.02.2017.

NIE – nie chcę się spieszyć i kupować do 14.02.17, wolę poczekać i zapłacić później. Jeśli wybierasz tą opcję, zapłać standardową cenę 773 zł netto w dogodnym dla siebie terminie – najpóźniej 2 dni przed warsztatami.

CENA WARSZTATÓW OBEJMUJE:

  • materiały szkoleniowe w formie pliku pdf.
  • e-mailowe konsultacje z trenerami do 7 dni od daty zakończenia szkolenia
  • dwudaniowy lunch
  • catering w trakcie przerw: świeżo parzona kawa, wybór herbat, soki owocowe, woda, ciastka
  • imienny certyfikat ukończenia szkolenia

https://heuristica.evenea.pl/

Organizator

Related Post