II Konferencja Marketing w kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka

Konferencja Marketing w Kulturze to dwudniowe, organizowane w Gdańsku przez Instytut Kultury Miejskiej, ogólnopolskie wydarzenie dla osób zajmujących się PR i marketingiem kultury w instytucjach kultury, organizacjach pozarządowych i grupach nieformalnych. 20 i 21 kwietnia w Europejskim Centrum Solidarności odbędzie się druga edycję konferencji. Szczegóły www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl

Uczestnicy i uczestniczki „Marketingu w kulturze” porozmawiają o tym, jak ważna jest dbałość o obsługę widza w instytucjach kultury, patronatach medialnych, o wykorzystywaniu zasobów online w komunikacji działań instytucji, lokalności w kulturze miejskiej, kulturze w internecie i młodych odbiorcach.

Wśród prelegentów m.in.: Natalia Hatalska (Infuture Institute, www.hatalska.com), Marcin Andino Velez (Muzeum Sztuki Nowoczesnej), Marcin Wilkowski (www.wilkowski.org), Barbara Stawarz (www.barbarastawarz.pl), Anna Kukla-Gryz (Uniwersytet Warszawski, GRAPE), Mirosław Filiciak (Uniwersytet SWPS), Aleksandra Janus (Centrum Cyfrowe. Projekt: Polska).

W programie znajdą się prelekcje, panele dyskusyjne i warsztaty. Każdego dnia konferencji odbędzie się równolegle kilka warsztatów prowadzonych przez praktyków z dziedzin m.in. marketingu, promocji, nowych mediów. W czwartek wieczorem zabierzemy uczestników do jednego z najciekawszych, nowych klubów w Gdańsku.

Zapisy na konferencję ruszą 13 lutego o godz. 12.00 na stronie: www.marketingwkulturze.ikm.gda.pl. Trwają do wyczerpania miejsc. Ceny biletów zaczynają się od 100 zł.

Do zobaczenia 20 i 21 kwietnia na #MwK2017!

Chcesz odbyć praktyki studenckie lub zaangażować się w organizację konferencji jako wolontariusz? Napisz do nas: kontakt@ikm.gda.pl. Kompletujemy zespół organizacyjny!

Zobacz wystąpienia z pierwszej edycji konferencji na Youtube: http://bit.ly/wideo_marketingwkulturze2016

Related Post