Hotel Narvil podsumowuje mijający rok 2016

Poprzedni rok był okresem pełnym wyzwań, niestandardowych aktywności i niecodziennych wydarzeń w Hotelu Narvil. Nieszablonowe działania promocyjne, setki konferencji i eventów, tysiące zadowolonych Klientów oraz zdobyte nagrody i wyróżnienia potwierdzają pozycję lidera Hotelu Narvil. Mijający rok w branży hotelarskiej przyniósł wiele nowości. Rok 2016 podsumowują eksperci Hotelu Narvil Conference & Spa.

Nieszablonowe atrakcje

Hotel Narvil po raz kolejny pokazał niezwykłe możliwości obiektu, w tym szerokie spektrum wykorzystania przestrzeni hotelowej i otoczenia przy organizacji eventów. Scena Narvil to jeden z przykładów umiejscowienia wydarzeń kulturalnych w designerskich przestrzeniach hotelu. Celem projektu było wyjście poza deski teatralnej sceny i nadanie jej unikatowej formy. Projekt „Scena Narvil” pozwolił na obejrzenie popularnych spektakli w nieoczywistej przestrzeni i w połączeniu z kompleksową ofertą hotelu dostarczył wypoczynku dla ciała i ducha. Takie innowacyjne podejście do kultury jest ewenementem, które spotkało się z pozytywnym oddźwiękiem ze strony wielbicieli sztuki. Od maja do sierpnia mieliśmy okazję zobaczyć na Scenie Narvil szczególnie uznane spektakle w doborowej obsadzie. W tym okresie Hotel Narvik również współorganizował z firmą Sztorm Grupa zawody Biznes klasy Regatowej, podzielone na 3 edycje: wiosenną, letnią i jesienną, w których rywalizowały ze sobą firmy, dla których była to okazja do niecodziennych spotkań integracyjnych. W tym roku Hotel Narvil miał również przyjemność gościć finalistki konkursu Miss Polonia 2016 na gali finałowej, jednego z najbardziej prestiżowych i najstarszych konkursów piękności.

fot-hotel-narvil fot-hotel-narvil-2

Sport, pyszna kuchnia i święta

Pod koniec maja odbyła się druga edycja zawodów tenisowych z udziałem polskich aktorów – Narvik Gentleman’s Tenis Cup. Jednym z kluczowych elementów tego eventu była organizacja aukcji charytatywnej, podczas której można było zdobyć niepowtarzalne przedmioty przekazane przez gwiazdy. Zdobyte środki przekazano na działania społeczne Fundacji Aviva. Nie zabrakło również atrakcji w okresie wakacyjnym. Hotel Narvil przygotował specjalną ofertę „Wakacje nad Narwią”, dzięki której goście nie tylko mogli wypocząć w malowniczym otoczeniu Hotelu Narvil, ale także wybrać się na rejsy łodziami ze sternikiem po Jeziorze Zegrzyńskim, spędzić weekend z muzyką na żywo w restauracji Aruana w Ogrodzie oraz skorzystać z bogatego programu rozrywek rekreacyjno-sportowych. Niecodziennym konceptem okazał się również „Dinner with a View. Stolik z widokiem” –możliwość skosztowania niepowtarzalnej kolacji na plaży nad brzegiem Narwi. Był to cykl plenerowych doświadczeń kulinarnych, organizowanych w różnych zakątkach Polski – nad rzeką, w górach oraz nad morzem. Szef Kuchni Restauracji Aruana – Witek Iwański wraz z inicjatorką projektu Maliką zaprosili gości do poszukiwań kulinarnych źródeł smaku oraz degustacji dań podanych w wyjątkowej aranżacji i scenerii tuż nad rzeką. Jednym ze specjalnych gości była Ana Ros – jedna z najpopularniejszych kobiet Szefów Kuchni na świecie. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz nocy sylwestrowej, Hotel Narvil również przygotował coś specjalnego dla swoich Gości. Z dala od zgiełku, w ciepłej, rodzinnej atmosferze można było spędzić ten czas w Hotelu Narvil w komfortowych warunkach relaksu. Sylwester w Hotelu Narvil upłynął pod hasłem Narvil PrestigeNight – noc pełna prestiżu nad Narwią upłynęła w rytmie największych przebojów prezentowanych przez zespół Szafa Gra. Na gości czekało wiele atrakcji: rewia taneczna w wykonaniu As Belezas Do Brasil, a kilka minut po północy życzenia noworoczne wszystkim Gościom złożyła Miss Polonia 2016 – Izabella Krzan.

Kamień milowy na rynku konferencyjnym

Dostosowywanie się do potrzeb klienta biznesowego jest nie lada wyzwaniem, któremu należy sprostać. Hotel Narvil, w tym roku wykazał się dużą inwencją i elastycznością wpasowując się w obecne trendy. Przygotowując ofertę stawiamy na ideę „Wear your Client’s shoes”. Staramy się postawić w roli Klienta i zebrać jak najwięcej informacji o tym, czego potrzebuje i jaki cel pragnie osiągnąć. Ponadto staramy się wzbogacać naszą ofertę o różnego rodzaju atrakcje kulturalne, sportowe, rozrywkowe. Takie działania kreują relację win-win, z obopólnymi korzyściami po stronie Klienta, jak i hotelu” – podkreśla Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalny Hotelu Narvil Conference & Spa, Hotelarz Roku 2014. Bezprecedensowe znaczenie dla rozwoju miały wykonane przez IBRIS na zlecenie Hotelu Narvil ogólnopolskich badań rynku spotkań biznesowych pt.: „Rynek spotkań biznesowych pod lupą: Kto? Co? I gdzie?”. Dogłębnej analizy struktury potrzeb rynku konferencyjnego dokonano bazując na polskich przedsiębiorstwach. Dzięki tym badaniom dowiedzieliśmy się, jakie budżety firmy przeznaczają na spotkania firmowe, konferencje, spotkania integracyjne, na czym najbardziej zależy organizatorom biznesowych spotkań? Jakie znaczenie mają usługi niestandardowe? W jakim stopniu cena ma wpływ na wybór miejsca takich wydarzeń? „Rynek spotkań biznesowych to bardzo wymagający segment usług. Duża konkurencja na rynku sprawia, że Klienci są przytłoczeni ilością ofert spływających na skrzynki mailowe lub telefonicznie. Uzyskane wyniki badań pozwoliły nam doprecyzować swoje oferty dla potrzeb naszych Klientów zapewniającym im najwyższy komfort i jakość świadczonych usług” – dodaje Grażyna Kowalczyk, Dyrektor Generalny Hotelu Narvil Conference & Spa, Hotelarz Roku 2014.

fot-hotel-narvil-grazyna-kowalczyk-dyrektor-generalna-hotelu-narvil-hotelarz-roku-2014

PR

Related Post