Dobrym managerem człowiek się nie rodzi, tylko staje. Warsztaty Best Managers

Aby stać się dobrym managerem, zarządzać ludźmi z pozycji autorytetu i autentycznego przywództwa nie wystarczy mieć odpowiednie stanowisko. Potrzeba osobistego talentu, doświadczeń, ale przede wszystkim pracy własnej, ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju kompetencji z zakresu zarządzania. Już 30 listopada w gdańskiej Alchemii odbędą się pierwsze z cyklu 4 warsztatów pozwalających rozwijać kluczowe kompetencje managerskie.

– Projekt Best Managers stworzyliśmy z myślą o managerach, ale także osobach, które pracują z zespołami czy są ich częścią. Kompetencje w zakresie komunikacji, dawania informacji zwrotnej, organizacji czasu pracy czy delegowania zadań są bowiem uniwersalne i przydać się mogą w pracy każdemu – mówi Monika Reszko, ekspert w dziedzinie komunikacji, współorganizator warsztatów.

Na początek komunikacja
Celem projektu Best Managers jest pomoc w zakresie doskonalenia zawodowego. Aktywny udział w warsztatach pozwolić ma jeszcze skuteczniej realizować cele i zarządzać zespołami. Pierwsze z czterech zaplanowanych warsztatów, które odbędą się już 30 listopada w kompleksie biznesowym Alchemia poświęcone będą komunikacji.

Gośćmi specjalnymi tego spotkania będą Damian Wleklak i Marcin Lijewski, medaliści Mistrzostw Świata w piłce ręcznej, którzy podczas speecha tematycznego odniosą się nie tylko do sportu, ale też do biznesu, a konkretniej do wspólnych mianowników każdego zespołu. Właściwą część warsztatową zdominuje gra strategiczna „Film”, niezwykle angażująca rozgrywka poświęcona tematyce komunikacji interpersonalnej. W wyjątkowy sposób odkryje ona przed uczestnikami różnice w ich stylach budowania relacji i komunikowania się z innymi, a także wpływ tych różnic na efekty współpracy w zespole. Uczestnicy warsztatów wcielą się w role pracowników wytwórni filmowej, przed którą pojawia się niezwykła okazja zaistnienia w branży. Ich zadaniem będzie opracowanie pomysłu na film, który uzyska budżet na realizację, jeśli wygra konkurs. To z pozoru proste zadanie okaże się wyzwaniem, gdy graczom przyjdzie współdziałać z pracownikami innych działów…

– Nastawiamy się na otwartą i energiczną pracę w gronie uczestników, wszystko po to, by każdy z nich mógł z tego spotkania wynieść jak najwięcej dla siebie. Oczywiście tego typu warsztaty są tylko impulsem, zdobytą wiedzę i wskazówki trzeba później przenieść na rzeczywiste środowisko pracy, by doskonalić swój managerski warsztat – dodaje Monika Reszko.

Kolejne (po komunikacji) warsztaty z cyklu Best Managers odbędą się już w przyszłym roku. Na następnych spotkaniach będą zgłębiane takie obszary, jak delegowanie zadań, udzielanie (i przyjmowanie) informacji zwrotnej czy organizacja czasu. Partnerem strategicznym warsztatów jest firma Torus, deweloper kompleksu biznesowego Alchemia.

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy na https://bestmanagers.evenea.pl/ (ilość miejsc ograniczona).

PR

Related Post