Autorzy, eksperci, liderzy zmian – zapraszamy do zespołu Biznesu na fali

„Biznes na fali” jako źródło, współpracujących z nim środowisk biznesowych, otwartych ludzi kultury i nauki, organizacji i instytucji społecznych, gospodarczych w Polsce i za granicą – informuje, rozmawia i debatuje, pobudza do działania, inspiruje. Tworzony przez tych, którzy poszukują, łączą i wspierają, przynoszą odpowiedzi, lepsze rozwiązania, odważnie przełamują utarte ścieżki. Ambitnych przedsiębiorców, specjalistów, młodych i dojrzałych menedżerów, liderów zmian, sprawców nowych idei, możliwości i szans. Strategicznie, długofalowo, ponad wszystko, pomimo wszystko, ponad podziałami.

BIZNESNAFALI informacja 2018 – pobierz zaproszenie w formacie PDF

Przeczytaj więcej o nas i naszym zespole w zakładce „kontakt”
http://biznesnafali.pl/kontakt/

Szukamy liderów – szukamy ciebie – przyłącz się:
http://biznesnafali.pl/aktualnosci/szukamy-lokalnych-liderek-szukamy-liderow-szukamy-ciebie-bo-laczy-nas-polska-nie-tylko-na-100-lecie-niepodleglosci-polski/

Informujemy więc nie tylko o tym, czym żyje wielki świat biznesu i liderzy. Przede wszystkim piszemy dla ludzi i przez ludzi takich jak Ty, bo wszystko, czym żyjemy na co dzień, zajmuje nasz czas i uwagę zawodowo i prywatnie – dotyczy nowych zagadnień, narzędzi i trendów czy starych, uniwersalnych prawd, wartości i pytań w zmieniającej się rzeczywistości – zaczyna się i kończy na człowieku, nas samych.

Propozycje tematów

Jeśli chcą Państwo opublikować swój artykuł na łamach portalu Biznesu na fali, prosimy o podesłanie krótkiego opisu proponowanego tematu, na adres: redakcja@biznesnafali.pl Opis powinien odpowiadać na pytania:

  • Co jest głównym tematem artykułu? Co jest w nim nowego, pożytecznego, oryginalnego lub ważnego?
  • Czy temat ma zastosowanie w praktyce? Czy jego czytelnik znajdzie w nim praktyczne wskazówki do działania, refleksji, wglądu w siebie, itp.?
  • Do kogo jest adresowany?
  • Czy jest poparty badaniami lub osobistą praktyką?

Wskazówki dla tekstów publikowanych na Biznesnafali.pl

  1. Optymalna długość publikowanego tekstu to 4 do 6 tysięcy znaków ze spacjami (1,5 – 3 strony A4). Jeśli temat jest wyjątkowo ciekawy, a jego wyczerpanie wymaga dłuższej formy – istnieje możliwość rozbicia materiału na dwie lub więcej części.
  2. Teksty powinny być podzielone na krótkie akapity. Przy dłuższych tekstach prosimy o zastosowanie śródtytułów, oddzielających bloki 3–4 akapitów.
  3. Bardzo ważny jest tytuł – najczęściej to on jest pierwszym (i ostatnim!) narzędziem zwracania uwagi czytelnika i dlatego jego jakość decyduje o tym, czy czytelnik w ogóle przeczyta tekst.
  4. Duże znaczenie ma lead, czyli pierwszy, wprowadzający akapit tekstu. Powinien on zachęcać do przeczytania całości, być chwytliwy i intrygujący.
  5. Mile widziane są wypunktowania i cytaty, grafiki poglądowe, itp.
  6. Po przesłaniu tekstu do redakcji poddawany jest obróbce i korekcie, a następnie odsyłany do Państwa akceptacji, po której następuje publikacja.

Wskazówki dla autorów

  1. Teksty powinny poruszać tematy obejmujące różne obszary horyzontów myśli i biznesu (np.: zarządzania, strategii, przywództwa, innowacji, nowych trendów, finansów, sprzedaży, marketingu, PR, HR) lub szeroko pojętej psychologii duszy i umysłu, motywacji, wellbeing, filozofii życia, wartości, rozwoju osobistego, relacji damsko męskich, rodziny, zdrowia, wyglądu i wizerunku itd.
  2. Koncentrujemy się na treściach bazujących na praktyce, case study. Dlatego tezy stawiane w artykułach powinny być oparte o własne doświadczenia lub badania prowadzone przez autora tekstu. Niewskazane są treści zbyt ogólne i oczywiste. Nie przyjmujemy też prac opartych o cudze przemyślenia i bogatych w przypisy kierujące do innych utworów.
  3. Mile widziane do tekstu są przykładowe grafiki, poglądowe zdjęcia itp., obrazujące problematykę tematu.
  4. Materiały nie mogą mieć charakteru promocyjnego, reklamującego wprost, konkretny produkt lub usługę, z którą związany jest autor. Artykuły powinny pełnić rolę inspirującą, czyli zachęcać czytelników do działania, poszerzania horyzontów myśli, wglądu w siebie, zainteresowania tematyką, uważności, poszukiwania nowych dróg, lepszych rozwiązań, itp. Szczególnie cenimy tematy pozwalające na ich praktyczne zastosowanie przez czytelników, zarówno w ich firmach i/lub życiu osobistym.
  5. Doceniamy teksty autora, którego zagadnienie jest poruszane pierwszy raz – tematyka ma swoją premierę na naszych stronach, a autorów którzy aktywnie, regularnie prezentują swoje myśli, doświadczenia – doceniamy szczególnie w naszych mediach i działaniach w ciągu całego roku (punkty poniżej).

Działania profesjonalne dla stałych autorów Biznesu na fali – zapraszamy do naszego zespołu!

  1. Zagadnienie o którym pisze autor może stać się podstawą do powstania ogólnopolskiego i międzynarodowego raportu, do którego zapraszamy specjalistów i wszystkich zainteresowanych tematem.
  2. Zgodnie z duchem Biznesu na fali chętnie rozwijamy tematykę opisywaną w artykułach autorów, w formie pogłębionego materiału („Rozmowy z Naczelnym”), debat redakcyjnych, konwersatoriów, itp., do których zapraszamy czytelników, przedsiębiorców, specjalistów, ludzi nauki i kultury, czytelników –  wszystkich zainteresowanych daną tematyką. Warto więc mieć to na uwadze, pisząc swój materiał dla czytelników, chętnych do pogłębienia tematu w szerszym gronie.
  3. Autorzy, którzy aktywnie, regularnie zabierają głos – prezentują swoje myśli,  doświadczenia – promujemy profesjonalnie na łamach Biznesu na fali, social mediach, działaniach łączonych z partnerskimi mediami (Markajestkobieta.pl, news.theThinkBIG.org, Zitolo.pl, Sralpe.pl), działaniach przez nas prowadzonych w ciągu roku. Zachęcamy więc do dołączenia do artykułu swojego krótkiego dossier (opisu zawodowego, osobistego, przedstawienia się, kontaktu, linków) wraz ze zdjęciem JPG (jednym lub kilka) używane w ciągu roku do działań PR, kampanii, itd.,  pod którymi można będzie znaleźć i przedstawić autora.
  4. Teksty regularnie publikowane przez naszych autorów są zbierane w jednym miejscu, w większą całość, profesjonalnie komunikowane, aby „żyły” jak najdłużej. Zachęcamy więc do dołączenia do artykułu swojego krótkiego dossier (opisu zawodowego, osobistego, przedstawienia się, kontaktu, linków) wraz ze zdjęciem JPG (jednym lub kilka) używane w ciągu roku do działań PR, kampanii, itd.,  pod którymi można będzie znaleźć i przedstawić autora.
  5. Wszelkie inne formy wspierające medialnie eksperckość autorów chętnie rozwijać będziemy z Wami na bieżąco, dlatego jesteśmy otwarci na Wasze sugestie i propozycje, na wspólną wymianę myśli i pomysłów w tym temacie, przez cały rok

Zapraszam serdecznie, do zobaczenia!

Jarosław Waśkiewicz
jaroslawwaskiewicz.com
przewodniczący Rady Ekspertów
redaktor  naczelny  Biznesu  na  fali
prezes klubu Marka jest kobietą Businesswoman Club
email: redakcja@biznesnafali.pl

 

Related Post